ATI

ATI

با عرض سلام سلام خدمت تمام دوستان عزیز

مثل همیشه از نظرات و سوالات خوبتون کمال سپاس و تشکر رو داریم و امیدواریم لیلقت این همه لطف شما رو داشته باشیم.
خوب مثل همیشه بلاگ اسکای دوباره برای چند روز خراب بود و ما نتونستیم جواب سوالات رو بدیم اما به طور قطع طی چند رو آینده جواب تمام سوالاتی رو که تو این مدت پرسیده شده رو به ترتیب می دیم.
خوب اگه بخوام تو یه خط از اتفاقات سخت افزاری این یک هفته رو بگم باید گفت ظرف چند رو آینده انقلاب بزرگی در بازار پردازنده های گرافیکی با عرضه R420 و NV40 نسل بعدی پردازنده های گرافیکی دو شرکت ATI و nVIDIA به و جود میاد.

اسم این دو کارت جدید هم : Radeon X800 Pro  و Geforce 6800 Ultra است.

این هم اولین عکس ارائه شده از Geforce 6800 Ultra که هیچ جا پیدا نمیشه.


  موفق و پیروز باشید 
          مجتبی
نظرات 5 + ارسال نظر
فلش کار چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:11 ق.ظ http://flashsample.persianblog.com

سلام دوست خوب و مهندس من!دلم براتون تنگ شده بود.از خبری که در مورد کارتهای گرافیکی داده بودید.ممنون.ما که فقطATI بقیه رو نمیدونم...به امید موفقیتهای روزافزون شما...

محمد چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:37 ب.ظ http://novinsazan.persianblog.com

سلام خسته نباشید واقعا وبلاگ باحال و جامع و کاملی و.... در زمینه سخت افزار دارید بهتون تبریک میگم امیدوارم از این که هست بیشتر موفق بشید از وبلاگتون استفاده کردم به وبلاگ منم یه سری بزنید اگه مایل به تبادل لینک هستید ما پا هستیم-خدانگهدار

رضا جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:57 ق.ظ http://rezarezareza.blogsky.com

سلام
ببخشید که دفه قبل دیس کانکت شدم
شما که هنوز لینک من را نگذاشتی !!
لوگو برای من درست کردی ؟
شرمنده ها !!!
به وبلاگ من هم سری بزن
---
دوباره سوالم را میپرسم
میخواستم شما یه سیستم توپ و با کارت کپچر با
کیفیت خوب به من معرفی کنی ( همهء قطعات )
که قیمتش حدود ۸۰۰ هزار تومان بشه
من منتظرم
مرسی

امیر جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:41 ق.ظ

گزارش سبیت ۲۰۰۴ را ادامه دهید.بخصوص نوت بوک.
دلمان تنگ شده بود برایتان.
راهتان پر رهرو باد!!!!

الناز یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:04 ب.ظ

مر سی . وبلاگ خوبی داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد