ATI

ATI

Linkin Park

سلام

آقا من و این محسن یه کم متحول شدیم اینه که کمتر می رسیم بنویسیم اما مطمئن باشید که می نویسیم چی گفتم!!!!!۱

به هر حال قضیه این تحول رو بعدا براتون می گم یه چند تا مطلب با حال هم نوشتم از کولاکی که Intel این چند وقته راه انداخته که تا آخر هفته می فرستم .

اما حالا فقط اومدم یه لینک دانلود بگذارم و برم.

چه لینکی ؟؟؟؟
 
آها این لینک آخرین کلیپ (با حال ترین گروه Rock دنیا البته از نظر من یعنی) Linkin Park حتما تا حالا چند تا از آهنگاشونو شنیدید اما این کیلیپ یه کیلیپ انیمیشن محشره اسم آهنگشم  breaking the habit من واقعا با این کیلیپ حال کردم پیشنهاد می کنم حتما اونو دانلود کنید.
شرمنده وقت ندارم باید برم.

اینم لینک دانلود   breaking the habit

راستی یادم رفت این لینک رو از وبلاگ Linkinpark.blogsky.com برداشتم.



                  مخلص همه مجتبی

                                   
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد