ATI

ATI

وسرانجام ماتریکس ۲

با عرض سلام
قول داده بودم که درباره ماتریکس ۲ بنویسم خوب پس بخونید :
پس از اینکه در فیلم اول ماتریکس نئو به عنوان ناجی برای این گروه شناخته شد و حتی توانست جان مرفیوس را هم نجات دهد در قسمت دوم این شخصیت پس از گذراندن مراحل فوق العاده سخت اطمینانی زیاد به همه اعضای این گروه درباره توانایی های خود می دهد تا آنجا که با عملی فوق العاده توانست اعضای گروه اسمیت را به جان هم بیندازد و این گروه را از هم جدا کند . ضمن اینکه توانست  به اسمیت درس فوق العاده ای بدهد . البته در ادامه فیلم متوجه می شوید که اسمیت تازه موفق شده آزاد شود و قدرت تکثیر به او اضافه شده است به هر خال این فیلم واقعا عالی است هم صحنه های اکشن زیادی دارد و هم صحنه های تایتانیکی زیادی .!!!
 ضمن آنکه در نهایت وقتی نئو موفق می شود همسرش را زنده کند با یک صحنه فوق العاده اعصاب خردکن مواجه می شویم که روی آن نوشته است : ادامــــــــه دارد
بله باید منتظر بمانیم تا انقلاب ماتریکس یعنی فیلم سوم از سری ماتریکس وارد بازار شود
توصیه میکنم ابتدا فیلم زیرنویس دار و سپس فیلم اصلی را ببینید چون هرچند که صحنه های زیادی سانسور شده ولی حداقل با محتوای فیلم آشا می شوید.

پروژه های آتی ATI و NVidia

سلام
در مروری بر جدید ترین محصولات سخت افزاری دراین یادداشت میخوام پروژه های آینده دو شرکت بزرگ تولید کننده کارت گرافیکی یعنی ATI و  nVIDIA را مورد تحلیل قرار بدم .
با توجه به اخبار و اطلاعات سایتها و خبرگزاری های مختلف در برنامه های آتی این دو شرکت حداقل تا چند ماه دیگر برنامه خاصی نمی باشد ولی احتمال می رود که ATI کارت ۹۸۰۰ را با تغییر هسته گرافیکی اش با فناوری ۰.۱۳ میکرونی عرضه کند. گفتنی است که قبل از کارت Radeon 9600  همه کارتهای این شرکت بر مبنای ۰.۱۵ میکرون بوده اند که البته از نظر کارایی پیش بینی می شود این کارت بسیار کارت خوبی از آب در بیاید.
در حال حاضر Radeon 9800 2 با ۲۵۶ مگابایت رم و geforce fx 5900 ultra   نیز با ۲۵۶ مگابایت رم جز بهترین کارتهای گرافیکی هستند.
براساس تستهای سایت www.pcmag.com هر دوکارت از ۱۰ امتیاز ۹ گرفتند و هر دو هم تراز با هم هستند و لی برای کسانی که به بازی و شفافیت تصویر علاقه دارند Radeon 9800 و برای کسانی هم که خواهان سازگاری با محیط های مختلف و امکانات مختلف هستند کارت geforce fx 5900 ultra توصیه می شود.
بر اساس اخباری که چندان هم قابل اطمینان نیست پروژه آینده Ati که در پاییز ۲۰۰۳ یا بهار۲۰۰۴  عرضه می شود RV400 نام دارد که دارای DDR 3 می باشد.
همچنین پروژه بعدی NVIDIA که احتمالا در بهار ۲۰۰۴ عرضه می شود  NV 40 نام دارد که البته با توجه به محصولات قبلی این شرکت احتمال میرود که این کارت هم بسیار عالی باشد.
در حال حاضضر بهترین و ارزانترین کارت گرافیکی Radeon 9600 pro می باشد که گل سر سبد همه کارتهای ارزان قیمت می باشد و بهترین موازنه بین قیمت و کیفیت است.
ATI radeon 9600 pro :
0.13  میکرونی
DirectX 9 ++
128 mg
سازگاری کامل با Open GL
تقریبا با ۹۰٪ امکانات نرم افزاری Radeon 9800 برابری می کند

با تشکر از دوست عزیزم مجتبی
The Radeon 9800 Pro 128 MB (above) and the new, 256-MB version
The Radeon 9800 Pro 128 MB (above) and the new, 256-MB version

The Radeon 9600 PRO reference card

Geforce Fx 5900 ultra

باز هم Matrix Reloaded

خواهش میکنم بعد از دیدن عکس ها نظر خودتون رو نسبت به وبلاگ بنویسید