ATI

ATI

چه میکنه این اینتل.....................

باز هم سلام فکر کنم ما هم دیگه باید بزنیم تو کار اخبار کوتاه خیلی بهتره نه لا اقل بیشتر می نویسیم این محسنم خدا بگم چیکارش نکنه همش میترسیدم معتاد بشه فکر کنم آخرشم داره کم کم میشه.
نه بابا فکر بد نکنید معتاد گم نت اونم چی Cuonter من نمی دونم چی باعث شده این فکر کنه استعداد کانتر داره اونم تک تیر انداز خلاصه کم کم داره پا تو کفش ما هم میکنه که بریم بزنیم تو خط بازی شبکه یه تیم هم بدیم بیرون و هفته دیگه بریم برای مسابقات .

حالا بی خیال بعدا اخبار این قضایا رو می دم به هر حال اینجا برای بار هزارم میگم به خدا کار داریم دستمون بنده وگرنه هر روز مطلب می نوشتیم.
 
این چند وقت اینتل داره درست و حسابی دست و پا میزنه که از AMD عقب نیفته و آخرین نشانه از این تلاش ها تغییر قیمت محصولات این شرکته اخیرا دو تا جدول از قیمت های جدید محصولات اینتل ارئه شده که نشون میده اینتل تصمیم داره شمشیر رو از رو ببنده بعد از اینکه اعلام شد پردازنده های اینتل از این به بعد با توان پردازش ۶۴ بیتی عرضه خواهند شد مایکروسافت هم اعلام کرد در ویندوز ۶۴ بیتی این شرکت که اوایل سال ۲۰۰۵ عرضه خواهد شد از این پردازنده ها پشتیبانی کامل به عمل خواهد آمد ( حال باز بگین ماکروسافت و اینتل دستشون توی یه کاسه نیست ).

خبر مهم دیگه هم اینه که ماه آینده اینتل در همایش Intel Development اولین پردازنده Dual Core دوهسته ای خودش رو عرضه خواهد کرد که انقلابی در پردازنده های دسکتاپ محسوب میشه.
و از اون خفن تر اینکه قراره این پردازنده های برای کامپیوترهای لب تاب یا Not book هم عرضه بشه.

برای دیدن جدول ها اینجا کلیک کنید.


اما ATI  و‌  nVIDIA هم سر بازی ها به جون هم افتادند بعد از عرضه DOOM 3 که ۴ سالی ملت رو انگشت به دهن کرده بود بازار رافیک رایانه ای به راستی دگرگون شد و بالاخره معلوم شد که پشتیبانی چندین و چند ساله nVIDIA از این بازی بی حکمت نبوده جناب آقای جان کارمک هم تمام تلاشش رو کرده بود تا به همه نشون کارتهای nVIDIA توی این بازی بهتر کار می کنند و واقعا هم این طور بود چون موتور این بازی مخصوصا برای پردازنده های Geforce 6 بهینه سازی شده بودند.


اما ATI هم بی کار نبود و با پشتیبانی Half Life 2 رقیب سر سخت DOOM بر آن شد تا این پروژه نسخه دوم این بازی فوق العاده رو تحت پشتیبانی قرار بده و موفق شد و بالاخره فکر کنم این بازی تا یک ماه دیگه عرضه بشه اما ATI باز هم قانع نشده و یکی دیگر از بازی های پرطرفدار دیگه رو هم تحت پوشش قرار داده اون بازی چیزی نیست جز Counter Strike : Source که یکی از بهتری و پر طرفدار ترین بازی های شبکه است خوب می بینید که ATI هم نمی خواد کم بیاره.
از این به بعد هم nVIDIA روی کارتهای خودش یه DOOM3 و ATI هم یه Half Life 2  یا احتمالا Counter Strike به صورت مجانی می دهند.( البته نه همه کارتها بعضی از مدل ها )

توی مطلب قبل در باره کارت Geforce 6600 گفته بودم اول یه نکته رو اصلاح کنم و اون اینه که این کارت در هر دو مدل ۸ پایپ لاین داره نه ۱۲ تا که بدین وسیله اصلاح می کنم.

اما ATI هم در جواب به این محصول کارت جدیدی با نام Radeon X700 و با نام رمز RV410 رو ماه آینده معرفی می کنه در باره ویژگی های این کارت اطلاعات دقیقی ندارم اما به احتمال زیاد رقیب قدرتمندی برای  Geforce 6600  به حساب می یاد در باره این کارت باز هم می نویسم.

راستی به روزی منتظر جوابهاتون باشید من آی دی یاهومسنجرم رو این بقل گذاشتم اگه دوست داشتید برای PM بزنید.

                     چاکر همه مجتبی
نظرات 3 + ارسال نظر
هانی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:45 ب.ظ http://park.blogsky.com

سلام.
وبلاگ بسیار جالب و مفیدی دارین.
به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم.
موفق باشین.

حامد چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام.
از اطلاعات خوب شما در همه ضمینه ها متشکرم.
یه خواهش از شما داشتم:
اگر امکان داره یه کارت گرافیک مدل geforce 6600gtکه الان در بازار موجودباشد را به من معرفی کنید.چون قصد خرید یه کارت گرافیک را در همین دو سه روز دارم.
اگر پر رویی نباشد قیمت آن را هم بفرمایید
باز هم از زحمات شما متشکرم.

مرگ بچه کونیا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:34 ق.ظ

کیر تو کون جفتدون
بچه کونیا اگه دستم بهتون برسه کونتون جر میدم
آخه این کس و شعرا چیه شما دو تا الف بچه به خورد مردم میدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد