ATI

ATI

فکر کنم دارم بر می گردم

سلام
ای وای
چه زود گذشت انگار همین دیروز بود که من کامپیوتر عزیزمو با هزار تا آه وناله توی کارتون گذاشتمو سپردمش به خدا و رفتیم تا شاخ کنکور رو بشکنیم و فکر کنم بعد از یه سال کنکور شاخ مارو شکست اونم چه شکستنی به هر حال بهتره بی خیال این قضایا بشیم.

بعد از اینکه کامپیوترم رو دوباره از تو جعبه بیرون آوردمو راهش انداختم و البته به خاطر این اتفاق فرخنده اون رو با یکی از توپ ترین سیستم های صوتی که همیشه تو کفش بودم مجهز کردم ( البته هنوز سر این آپ دیت بدهکارم ) دیگه فکر نمی کردم حال و حوصه مطلب نوشتن برای وبلاگم رو داشته باشم چون از طرفی سرم گرم کارهای دیگه ای شده بود مثل طراحی وب و غیره که البته توش از لحاظ مادی وضعیت خیلی خوب بود و از طرفی هم به خودم می گفتم آخه بیکاری می شینی این چیزا رو می نویسی یه کاری بکن که لااقل تو پولی چیزی باشه .
اما راستش دیدم نه نمیشه حتما باید تو این ویلاگ برای دل خودمم که شده یه چیزی بنویسم حیف اون روزا نبود که با اون همه ذوق شوق اینجا مطلب می نوشتیم و منتظر نظرات خواننده ها بودیم هیچ کاری که نمی کردیم لا اقل جواب سوال دوتا بنده خدا رو که می دادیم .

به هر حال من دوباره برگشتم تا اینجا رو راه بندازم البته فکر نکم به فعالی گذشته بشه اما سعی خودمو می کنم که مطالب مفید باشه خلاصه ما دوباره در خدمتیم البته هنوز من و محسن رویای تاسیس سایت تخصصی سخت افزار رو تو سرمون داریم احتمالا هم به زودی این کار رو می کنیم حالا تا ببینیم خدا چی می خواد.

برای شروع سعی می کنم تو چند تا مطلب اتفاقاتی رو که توی دنیای سخت افزار افتاد رو به اختصار توضیح بدم از اون به بعد هم مثل خبر های جدید سخت افزاری رو می نویسم.
پس منتظر باشید

                  مثل همیشه مخلص شما مجتبی