ATI

ATI

ATI ........ CATALYST CONTROL CENTER

سلام

اینم از شاهکار جدید ATI درایورهای جدید CATALYST با ویژگی جدید CATALYST CONTROL CENTER که بخش تنظیمات بسیار قدرتمند و جالبی رو برای کارتهای گرافیکی به وجود میاره البته نصب این امکانات جدید کمی متفاوته و تفاوت اون در اینه که قبل از نصب درایور باید ماکروسافت Framework  .net  رو نصب کنیم این درایور برای کار به این رابط نیاز داره که تا حدودی حجم درایور رو بالا می بره اما امکانات و تنظیمات بسیار فوق العاده ای در این درایور ها قرار داده شده که نصبت به درایورهای قبلی پیشرفت بسیاری داشته.

از لحاظ ظاهر هم این درایور ظاهر بسیار زیبایی داره و از Skin های متنوعی پشتیبانی می کنه همچنینم تنظیمات FSAA و Anti Alising در سطح بسیار بهتری قرار داره.



برای اینکه وبلاگ سنگین نشه عکس بیشتری نگذاشتم اطلاعات بیشتر رو بعد از امتحان کردن این درایور براتون می نویسم ضمن اینکه Tomshardware هم Review جالبی در باره این درایور داشت که می تونید اینجا بخونیدش.

از دوستان عزیزی هم که نظر دادند و سوالاتشون رو پرسیدند مثل همیشه سپاسگذارم خداوکیلی هنوز فرصت نشده اما در اولین فرصت جواب تمام سوالات رو می دم.
                             تا بعد مجتبی

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی . ن دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:39 ق.ظ

سلام باسپاس فراوان از شما عزیزان که تخصص خود را در اختیار دیگران هم قرار میدهید بنده یک مادربرد گیگا با ای جی پی ۴ دارم و قصد تعویض کارت گرافیک دارم و چون در آینده مادربرد را به ای جی پی ۸ ارتقا خواهم داد میخواهم کارت گرافیک ای جی پی ۸ بخرم آیا امکان نصب کارت ۸ روی شکاف ۴ فعلی ام وجود دارد در این صورت یک کارت مناسب با هزینه ای حدود ۸۰۰۰۰ تومان به بنده معرفی کنید بی نهایت سپاس گذارم دوستان گرامی

امیرـپی سی دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:00 ب.ظ http://arteach.parsblogs.com/

سلام
.بلاگ با حالی دارین
منم اتفاقا از طرفدارای سرسخت ای تی آی هستم
با تبادل لینک موافقین؟
به ما یه ندا بدین

امیرـپی سی سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 02:55 ق.ظ http://arteach.parsblogs.com/

مجتبی جان سلام
من لینک شما رو گذاشتم
و خوشحالم که با شما به تبادل لینک م پردازم
منتظرم

gelayeha چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ب.ظ http://www.gelayeha.tk

سلام دوست من وبلاگ باحالی داری. به منم سری بزن خوشحال می شم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد