ATI

ATI

حالتون چطوره

به به سلام خدمت رفقای عزیز حالتون چطوره خوشتون هست منو این محسن بدبخت که حالمون تعریف چندانی نداره خدا بگم این کنکور رو چیکار نکنه که اینجوری جونای بدبخت رو آواره می کنه.

جون خودمون داریم درس می خونیم البته بیشتر به نظر می رسه داریم دور خودمون می چرخیم هرچی می خونیم تموم نمیشه شاید از اون چیزایی که تصمیم داشتیم بخونیم تا آخر تابستون بخونیم تا حالا فقط 30 یا 40 درصدش رو خونده باشیم به هر حال من اومدم یه چیزی توی وبلاگ ینویسم یه وقت فکر نکنید بلایی سرمون اومده.

امروز چند تا خبر می دم فردا هم جواب سوالاتی رو که این چند وقت پرسیده شده.

اولین خبر مهم اینه که بالاخره جناب مدیران اینتل پردازنده های 64 بیتی این شرکت رو بر مبنای سکوی 775 و هسته پرسیکات عرضه کردند البته هنوز اخبار زیادی درباره این پردازنده منتشر نشده و معلوم نیست برنامه های 64 بیتی رو با چه مکانیزمی اجرا خواهد کرد به هر حال مهم اینه که دیگه اینتل هم می تونه از تکنولوزی 64 بیتی برای فروش محصولاتش استفاده کنه.

دومین خبر عرضه محصولات جدیدی توسط nVIDIA با نام Geforce 6600 GT و Geforce 6600 است این کارتها که بر مبنای معماری NV40 و برای گذرگاه PCI X  طراحی شده اند مدل GT دارای 12 Pipeline و مدل معمولی دارای 8 pipeline است این محصولات به طور کامل از Direct X 9.0C و Pixel shader و Vertex Shader مدل 3 پشتیبانی می کند و دارای بازده بسیار مناسبی هم نسبت به قیمت 150 تا 200 دلارییش هم هست امیدواریم این کارت برای شکاف AGP هم عرضه شوذ.

شرکت ATI هم اقدام به عرضه تراشه جدیدی با نام Radeon 9800 برای کامپیوترهای نوت بوک کرده است این پردازنده که از معماری جدید R420  این شرکت ساخته شده است بازده بسیار بالاتری نسبت به سایر پردازنده های نوت بوک ارائه می کند.

          فردا حتما جواب سوالات رو می دم موفق باشید

نظرات 7 + ارسال نظر
فرشاد شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام و با تشکر از وبلاگ منحصر به فرد شما و اینکه چرا اینقدر دیر آپ میکنید. یه سوال از خدمت شما عزیزان داشتم که مربوط به کامپیوتر نیست ولی ممنون میشم تو پست بعدی جواب بدی و من این سوال را به این خاطر میپرسم که دیدم تو یکی از مطالبه قبلیتون در رابطه با تلفن همراه مطلبی نوشتید/همانطور که میدانید حدود یک سالی میشه که خط های همراه اعتباری در اصفهان عرضه میشه که در هیچ جای دیگر ایران نیست و فقط هم در اصفهان آنتن دهی داره. ولی متاسفانه سرویس دهی خوبی نداره و در اکثر جاهای سر بسته مانند اتاق و منزل به ندرت آنتن میده. گوشی فعلی منA400-SAMSUNG هست که آنتن دهی خوبی نداره و قبل از اون هم 3310-Nokia داشتم که کمی بهتر بود ممنون میشم یه گوشی توپ و عالی که از نظر آنتن دهی معرکه باشه به من معرفی کنی.

ناشناس یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 07:49 ب.ظ

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی دارید.
شما که چنین وبلاگی دارید می تونید توی سایتهای پرسش و پاسخ فعال باشید.
مثلا یک سیاتی هست
http://forum.persiantools.com
در این سایت قسمتی وجود دارد به نام اخبار که شما می تونید با یک ID عضو بشید و خبرهارو اعلام کنید.
یکی از فوایدش اینه که در تالار گفتگو همه چیز دو طرفه ست. شما میگید می پرسید جواب میدید اخبار میدید و دوستان اظهار نظر می کنند.
یک امتحانی بکن.
اونجا قسمتی داره اخبار سخت افزار که مثل قسمت شما هدفش ارایه ی اطلاعات جدید هست.
خواستید بیایید

پژمان غریب دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:37 ب.ظ http://pezhman.blogsky.com

دوست من سلام!
ما یه سوالی از tarfand.blogsky.com کردیم که هنوز که هنوزه جوابمونو نداده... باز دم معرفت شما گرم که واسه ما ارزش قائل می شید و جوابمونو سریع می دید... بگذریم، سوال من اینه:
۱- من وقتی کلید Standby رو می زنم ویندوز برای رفتن به این حالت آماده می شه ولی وقتی که دکمه ای را برای بازگشت به ویندوز می زنم، سیستم Restart می شه. چکار باید بکنم؟
۲- من بازی Conflict Desert Storm II را روی سیستم خودم نصب کردم (من در حال حاضر دو تا account دارم، یکیش مال خودمه که Administrator هستش و دیگری Limited، بعد از مدتی که این بازی رو در account خودم اجرا می کنم بازی با مکث اجرا می شه، یعنی مثلا صفحه اول برای Demo میاد، کمی مکث می کنه و می ایسته، بعد من باید دکمه ای رو بزنم تا از آن رد بشه، دوباره تکه بعدی میاد، دوباره کمی از تصویرو نشون می ده و با یک حالت مکث (انگار که قطع و وصل بشه) تصویر میاد (صدا هم همینطور قطع و وصل می شه) تا منوی اصلی ظاهر بشه. داخل بازی هم همینطوره... در حالی که در اون یکی account اینطوری نمی شه (لازم به ذکره که این اتفاق یک بار دیگه هم برام افتاده بود که من اون account رو پاک کردم و دوباره ایجاد کردم که مشکلش برطرف شد ولی دوباره اون مشکل بوجود اومده)
با تشکر

someone پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:29 ب.ظ http://persianhardware.com

ممنون میشوم سر بزنید

آزاد یاسمین شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:46 ب.ظ http://guff.persianblog.com

سلام . . . ببخشید ، من یه مدت نبودم . . . سرم خیلی شلوغ بود ، مشکل هم داشتم . . . با شرمندگی آپدیت کردم . . . سر بزنید خوشحال میشم . . . موفق باشید . . . آزاد

کس شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:36 ق.ظ

کیر تو کون شما و کیر تو کس ننه همه بازدید کنندهاتون من بالاخره این وبلاگو هک میکنم
منتظرم باشید

هکر بچه خوشکل کن شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 12:40 ق.ظ

من یک هکرم لطفا من را درباره هک کردن وبلاگتون راهنمایی کنین
هههههههههههههههههههههه
من نامردم اگه وبلاگتونو هک نکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد