ATI

ATI

هسته پردازنده............

سلام دوستان این سوال رو در حال حاضر به دلیل اینکه خیلی پرسیده شده جواب می دم بقیه سوالات روانشا الله شب جواب می دم.

salam doste aziz age momkene mano dar zamine CPu barton rahnamee koneed 1-2 mahi ke daram AZ AMD estefadeh mikonam t in modat 30-40 ta ham bastam CPU 2500+ ro be nam barton be man mifroshand roye CPU neveshte ke AMD 2500+ hamin to site AMD picture az in barton nadare shoma age mitoneed mano rahnamee koneed ta bedonam jaryan chye

خدمت این دوست عزیزمون عرض کنم که Barton اسم CPU نیست بلکه اسم هسته CPU است Barton نوعی معماری هسته است که AMD در پردازنده های Athlon XP از اون استفاده می کنه برای اینکه بفهمید CPU هایی که می خرید از این هسته استفاده می کنند می تونید از نرم افزار CPU-Z استفاده کنید این نرم افزار اطلاعات بسیار کاملی در باره CPU دستگاه به شما می ده و شما می تونید بفهمید پردازندتون از هسته Barton استفاده می کنه یا نه.

             مجتبی

نظرات 3 + ارسال نظر
شروین پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام من خیلی گشتم تا شما رو پیدا کنم واقا خسته نباشی . من میخوام یک نوت بک بگیرم که نظرم MSI M510Cاست که فکرکنم عالی باشه. نظره شما چیه خواهش میکنم جواب بدین. مرسی حداکثر ۵/۱میلیون

علی پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:26 ب.ظ

جناب به نظره شما من کارت گرافیکی Nvidia 6800 Ultraکدوم شرکت ر و بخرم اصلا NVIDIA بگیرم یا ATIمچکر عزیز

ش.گ پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:50 ب.ظ

ba salam va khasteh nabashid
ba tavajoh be mataleb sait mikhastam bedonam mitonid dar mored mikrokontolorer haye jadid va sakht afzar avr mitonid komakam konid.
ba tashakor az shoma

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد