ATI

ATI

تولد ATI با ۱۵ روز تاخیر

سلام

به قول محسن بالاخره از زیر این فشار بیرون اومدیم


دیدید چی شد یک سال از ویلاگ نویس شدن من و محسن گذشت
انگار همین دیروز بود که محسن به من زنگ زد و

گفت : مجتبی یه وبلاگ زدم میای توش چیز بنویسیم
گفتم : چی بنویسیم
گفت : خوب همون چیزی که صبح تا شب دنبالشیم سخت افزار دیگه تمام چیزایی که بلدیم توش می نویسیم تا بقیه هم بدونند.
گفتم : برو بابا بیکاری مگه قحتی وبلاگ اومده ملت بیان وبلاگ ما رو بخونند تازشم اونقدر وبلاگ کامپیوتری ریخته که وبلاگ ما توش گمه
گفت : خوب ضرری که نداره چند تا مطلب می نویسیم اگه دیدیم استقبال شد ادامه می دیم اگه نشد هم ولش می کنیم
گفتم : خوب باشه حالا آدرسش چیه
گفت : Ati.blogsky.com
گفتم : حالا چرا ATI
گفت : چی بهتر از ATI سخت افزاری که هست اسم شرکت مورد علاقه من و تو هم هست رو نصف کارتهای گرافیک دنیا هم هست تازه راحت هم حفظ میشه.
گفتم : ای ول باشه پس تا اول تابستون صبر کن امتحانا که تموم شد شروع می کنیم.

خلاصه تمام این اتفاقات افتاد تا ویلاگ تخصصی سخت افزار شروع به کار کرد اولش فکر می کردیم شاید یک ساله دیگه بازدید کنندگان وبلاگ تازه بشه 1000 نفر اما بعد 4 هفته به این رقم رسیدیم استقبال خیلی بهتر از چیزی بود که ما فکر می کردیم روز به روز خوانندگان وبلاگ بیشتر می شدند بعد از مدتی که کار رو تخصصی تر کردیم سوال هم ازمون می پرسیدند و جواب به این سوالات یکی از بهترین سرگمی های من و محسن بود و رفته رفته وبلاگ نویسی وارد خونمون شد تا جایی که هر وقت یکی دو هفته نمی تونیم تو وبلاگ چیزی بنویسم حسابی عذاب وجدان می گیریم.

به هر حال یک سال از فعالیت من و محسن تو این وبلاگ گذشت و هردومون از صمیم قلب امیدواریم که تونسته باشیم در حد توانمون و اونقدر که وقت اجازه می داد اطلاعات سخت افزاری خوانندگانمون رو افزایش بدیم و اگر احیانا سوالی براشون پیش می یومد یا مشکلی داشتند پاسخ بدیم.
البته این وبلاگ چیزهای خیلی بیشتری برامون داشت توی مدت این یک سال ما دوستان خیلی زیادی پیدا کردیم دوستانی که ارزش بسیاری برای من و محسن دارند.

خوب اینا رو گفتم تا یادمون بیاد زمان یا بهتر بگم عمرون چقدر زود میگذره و اگه غافل زندگی کنیم باختیم نمی خوام تریپ نصیحت و بچه مثبتی بیام اما این نصیحت رو از من و محسن داشته باشید : از عمرتون درست استفاده کنیم و وقتتون رو تلف نکنید.

.....................................................................................

                              دوستان همیشگی شما     مجتبی و محسن

نظرات 5 + ارسال نظر
کریشنا پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.omidzendegi.web1000.com

تا به حال وبلاگی به با حالی و قشنگی تو ندیدم ادامه بده واقا جالبه ...
موفق باشی عزیز

ندا دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:11 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز وبلاگ نویس وبلاگ قشنگتون رو خوندم خیلی عالی بود من از سوال و جواب های شما دوستان عزیز وبلاگ نویس استفاده کردم و خیلی خوشحالم که از این طریق توانستم به اطلاعات شخصی خودم در زمینه سخت افزار کامپیوتر دست پیدا کنم. راستش رو بخواین من خیلی دوست دارم در این زمینه مطلب بخونم و امروز وقتی این وبلاگ رو دیدم خیلی خیلی خوشحال شدم امیدوارم که بتوانید در این راه هر چه کوشاتر قدم بردارید.
با تشکر
خدا نگهدار

رویا پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:52 ق.ظ

دورود
تندرست باشید وبلاگ خوبی دارید
لطف کنین درباره کارت صوتی هم بنویسید مثل اینکه زیاد با کارت صوتی میونه ندارید وبعد رسیور معتبر ونیرومند برای در یافت اینترنت وتلویزیون معرفی کنید سپاسگذارم پاینده باشید
بدرود

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:35 ق.ظ

دورود
تندرست باشید وبلاگ خوبی دارید
لطف کنین درباره کارت صوتی هم بنویسید مثل اینکه زیاد با کارت صوتی میونه ندارید وبعد رسیور معتبر ونیرومند برای در یافت اینترنت وتلویزیون معرفی کنید که قابل اتصال به پی سی ونت بوک باشه سپاسگذارم پاینده باشید
بدرود

حمید پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:38 ب.ظ

امروز من وبلاگ شمارو از سرچ گوگل پیدا کردم .
باید بگم وبلاگ بسیار آموزنده ای دارید .
من یکی از متخصصان امور کامپیوتری هستم .
ولی وقتی مطالب وبلاگ شمارو میخونم جدا لذت میبرم
امید وارم که موفق باشید
در ضمن من تا به حال برای هیچ سایتی نظر یا انتقاد نداده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد