ATI

ATI

بالاخره ما هم پوست عوض کردیم

سلام
بالاخره بعد از چند ماهی ما هم قالب وبلاگ را عوض کردیم. تا آنجا که می شد سعی کردیم که قالب سبک و در حد امکان زیبایی از آب در بیاد. البته نمی دونم تا چه حدی موفق بودیم ولی شما با نظراتتون می تونید ما را خیلی خیلی راهنمایی کنید.
در قالب جدید سعی کردیم که چند بخش جدید را به وبلاگ اضافه کنیم از جمله:
۱- آموزشکده ATI : در این بخش جدید با توجه به اینکه سطح خوانندگان وبلاگ در یک سطح نیست - ما سعی کردیم که با نوشتن چندین درس مختلف و در هفته های متوالی بتوانیم سطح همه خوانندگان را به حد مطلوبی برسانیم تا همه بتوانند از مطالب اصلی وبلاگ استفاده کنند. البته این بخش متعلق به همه شماست و هرکس که درباره موضوعی اشکالی دارد حتما آن را مطرح کند تا ما بتوانیم در حد امکان پاسخ شما را بدهیم. البته لازم به ذکر است که سرپرستی این ستون به عهده دوست جدید و خوبمان > متین جان است.
۲-نکات کنکوری : در هرسازمان یا شرکت یا حتی سایتی ما بخشی را با عنوان راهنمای بازدیدکننده می بینیم. ماهم که وجود چنین بخشی را در وبلاگ لازم می دیدیم آن را تحت این عنوان نامیدیم.
۳- اخبار کوتاه : البته در حال حاضر این بخش لینکی به یک از سایتهای فعال سخت افزاری است ولی تا چند هفته دیگر این بخش نیز از بخش هایی خواهد شد که شما حتما به سراغ آن خواهید رفت.
۴- ما کی هستیم : این بخش را نیز برای آشنایی دوستان عزیز با من(محسن) مجتبی و متین عزیز قرار دادیم تا شما نیز بیشتر با ما آشنا شوید.( این بخش نیز مثل سایر بخش ها فعلا غیرفعال است!!!!!!)

در نهایت هدف ما تنها رضایت شماست. همه این کارها به خاطر خود شماست.
 امیدوارم مثل همیشه با نظرات خودتان ما را یاری نمایید.

دوستان همیشگی شما
محسن-مجتبی و متین
نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:51 ق.ظ http://ati.blogsky.com

گفتم به افتخار قالب جدید نظر اول رو خودم بدم واقعا دممون گرم.

علیرضا حقدوست جمعه 25 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:12 ق.ظ http://arh.persianblog.com

سلام
شما Title وبلاگتون رو (( وبلاگ تخصصی سخت افزار گذاشتید )) یا من دارم اشتباه میکنم ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد