ATI

ATI

ترمیناتور ۳ : بازگشت خرابکار

کارگردان: جاناتان ماستو

پخش: برادران وارنر

بازیگران: آرنولد شوارتزنگر، نیک استای، کریستانا لوکن، کلر دنس

زمان: 108 دقیقه

تاریخ نمایش: 2 جولای 2003  /  11 تیر 1382

- سایت رسمی این فیلم
                                                        

این فیلم پس از فیلمهای ترمیناتور (1984) و ترمیناتور 2: روز داوری (1991) که هر دوی آنها را جیمز کامرون کارگردانی کرده بود، سومین قسمت این سری است. باز هم مانند دو قسمت گذشته، آرنولد شوارتزنگر ایفاگر نقش اصلی است. قسمت سوم ترمیناتور را که قیام ماشینها نام دارد، جاناتان ماستو کارگردانی کرده است.

آرنولد شوارتزنگر پس از غیبتی 12 ساله از نقش خود در ترمیناتور 2 این بار با قسمت سوم این فیلم به پرده نقره ای باز خواهد گشت.
بازگشت شوارتزنگر نه تنها به معنای بازگشت ترمیناتور بلکه به معنای همکاری مجدد دو تهیه کننده موفق هالی وود یعنی اندرو واجنا و ماریو کازار با یک دیگر در قسمت سوم این فیلم است که در سال 1990 از یک دیگر جدا شدند اما نتوانستند موفقیت حرفه ای خود را تجدید کنند. این فیلم به کارگردانی جاناتان موستو کارگردان (57 - U) بالغ بر 100 میلیون پوند (175 - 150 میلیون دلار) هزینه ساخت در پی داشت و آرنولد برای بازی در این فیلم 30 میلیون دلار دریافت کرده است. البته جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که تهیه کنندگان این فیلم معتقدند درآمد ترمیناتور خیلی بیشتر از خرجی خواهد بود که برای آن شده است. ترمیناتور در سل 1981 و ترمیناتور 2 در سال 1991 بیش از 550 میلیون دلار سود مالی داشته اند.
ترمیناتور 3 از همان فرمول انفجارهای مهیب، مسلسل های مرگ بار، جلوه های تصویری و از همه مهم تر هنر نمایی آرنولد به عنوان یک ابر مرد بی عاطفه اما مخرب برخوردار خواهد بود.

با تشکر محسن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد